قائمة المدونات الإلكترونية

الخميس، يناير 21، 2010

يــــــــــــــــــارب إشفيلى عن حبيبى

بكل إسم سميت به نفسك

بكل حرف مكتوب على عرشك

بكل نظره عطف لعبدك

إشفيلى عن حبيبى

لو كان بإيدى انا اداوى جروحك

حذن ف عنيك بيدارى دموعك

قلبى ف هواك يتمنى رجوعك

إدعى يـــــارب إشفيلى حبيبى

نظره عنيه فيها ليا عتاب

حسيت بإن ف عمره غيــــــــــاب

يــــــــــــــــــــارب انت حليم تواب

إشفيلى عن حبيبى

اسمع انينه بقلبى ادوب

فاضل ف عمره شويه يادوب

يــــــــــــــارب إشفيلى عن المحبوب

إشفيلى عن حبيبى

فى كل اهه منك الم

فى كل دمعه حذنك ندم

وكل فرح ما بينا اتهدم

يــــــــارب إشفيلى عن حبيبى

عمال يوماتى اصبر فيك

وانا بس مين بيصبرنى

بقلبى وروحى انا والله افديك

واهديك كمان سنين عمرى

لو كان بكايا عليك يرضيك

كنت ابكى عليك بقيت عمرى

بقلبى وروحى انا والله افديك

وادعى كمان ربنا يشفيك

يــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب

إشفيلى عن حبيبى

===============

مع تحياتى

s@meh_415

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.