قائمة المدونات الإلكترونية

الخميس، يناير 21، 2010

لأ مـــــــــــش انــــــــــا اللـــــــــــى أبكـــــــــــــــى

لأ مش انا اللى ابكى 000ولا انا اللى اشكى



لو جار عليا هواك



ومش انا اللى اجرى 000واقول عشان خاطرى



وانا ليا حق معاك



====================
======================



لو كنت يوم اعرف000ان ألأسى منك



ما كان دا حالى معاك



ضحيت انا بعمرى000وسنين كتير تجرى



مش فارقه حاجه معاك





انت اللى بدات تهجر000وتخون حبى وتغدر



عمرى ما أصفى اليك



خساره فيك حبى000كان ليه تخون قلبى



وانا قلبى ملك اديك





انا اللى اعطيتك000كل الحنان منى



وتنكر حبى اليك



بكرا هتبكى دموع000وتتمنالى الرجوع



صدقنى مش هسأل فيك





وعايزنى ارجع ليك000وتقوللى مشتاق ليك



مشتاق للمس اديك



خلاص انسى اللى بينا000وانسى اللى كان بينا



عمرى ما هرجع ليك





اياك فاكرنى هلين000وللا فاكرنى مين



ضيعت عمرى معاك



فاكرنى هنسى اساك000وانسى عذابى معاك



وانت اللى ظالمنى





هنسى انى حبيتك000واتمنى ما رأيتك



كان يوم صعب عليا



والوقت بتبكى دموع000وبتتمنالى الرجوع



وجاى تتندم ليا





خلاص انسى000انسى انى ارجع ليك



خلاص انسى 000انسى00قلبى ما يتفع ليك



خلاص انسى000انسى00حبى ما يشفع ليك



مهما تبكى000000ومهما تشكى



عمرى ما هرجع ليك




انســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــانى




=======================



مع تحيــــــــــاتى



s@meh_415

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.