قائمة المدونات الإلكترونية

الجمعة، يناير 15، 2010

كل الأَحِبـَـــــــــــه اتنيـــــــــــن اتنيـــــــــــن

مره ف يوم انا ماشى لوحدى


شوفت اتنين ماشيين ف الحاره


واحده ماسكه ف ايدها شنطه


فاكره انها لسه اماره



والتانى ماشى بيتعنطظ


مش عاجبه بيشرب ف سيجاره


والاتنين مع بعض بيحكو


ف كلام مش مفهوم ياخساره


وهات ياهزار مع ضحك ولعب


وغمز ولمز بخيط سناره


قلت اتمشى اناكده واتصنت


منا غاوى فهلوه وشطاره


طول منا ماشى اشوف ف الشارع


واد مع بنت تمللى بيحكو


نفسى ف مره اكلم واحده


متقوليش ودينى على بيتكو


ولا تطلب طلبات ع الفاضى


ولا تقولى قرفانى عيشتكو


اصل انا خايف مره اتهور


تانى مع بنت اخرتها اتعور


ممكن مره ف يوم تتصور


انا على بنت تملى بدور


مش لاقى واحده تفهمنى


ولا واحده عقلها متنور


مره غلطت وبمسك ايدها


ف ثوانى دمها اتفور


وراحت سايبه ايديا ومشيت


قلت فى ايه بس اللى اتغير


ولا اكمنى انا يعنى حنين


وانتى علينا كده بتتـأمر


كل ما أقولها كلمه جميله


دمها كده علطول يتفور


والله غلبت انا كده وياها


وف اخرتها انا باين اتشور


مهو شبكتها وقايمه بيتها


عند محامى مكتوب متصور


فاكره انها كده حكمانى


وناسيه انها يوم تضرر


لو فى حد كبير ينصحها


عمر ماكانت يوم بتفكر


انها مره فيوم راح تغضب


وتسيب بيتها لجوزها ويسهر


بره البيت مع واحده تقدر


ان الراجل قيمته ف بيته


واسمعى منى مثل قريته


ضل راجل ولا ضل حيطه



=======


مع تحياتى


s@meh_415

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.