قائمة المدونات الإلكترونية

الأربعاء، مارس 03، 2010

من كــــــــلمه انــــــــــــــــــا قلتـــــــــــــــــها

من كلمه انا

قلتـــــــــها

وياريتنى ما

قلتــــــــــها

زعل حبيبى

منـــــــــــى

قلتها غصب

عنــــــــــى

وشايل فى قلبه

منــــــــــى

علشان انا

قلتـــــــــها

انا كنت ف دنيا

تانيـــــــــا

لما لمست

ادييـــــــــا

وفى لحظه ضعف

منــــــــى

قلتها بحسن

نيـــــــــــــه

وفضلت اراضى

فيـــــــــــــــــه

وانا مين يراضى

فييـــــــــــــا

اصالحه واحايل

فيـــــــــه

تقلان ولا سائل

فييـــــــــا

وعدى يوم

واتنيــــــــــن

اناديه ما يرد

عليــــــــــا

واسوق عليه

خلانــــــــــــه

يراضوه ويحن

عليـــــــــــــا

هو يعنى اكمنى

بحبـــــــــــك

تخاصمنى وتسوق

الدلالــــــــــ

محــــنا برضه بنعرف

نتقــــــــل

بس ما فيناش طبع

الدلالـــــــ


================

مع تحياتى

محمود السخيلى

s@meh_415

15/11/2005

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.