قائمة المدونات الإلكترونية

الأربعاء، مارس 03، 2010

ياريتنى ما كنت حبيتك

يارتنى ما كنت حبيتك

ياريت ما كنت عرفتك

لا كنتى جرحتى قلبى

ولا كان عزبنى حبك

بايدك زودتى نارى

وبايدى دبلت جرحك

افتكر ليكى الحنان

وتفتكريلى انتى الاسيه

راح فين حبنا اللى كان

ليه بداتى انتى الازييه

ماتقوليلى انا ايه عملته

ما تقوليلى انا ايه جنيته

ما تقوليلى فـ إيه ظلمتك

أو مره اسيت عليكى

هو زنبى ان قلبى حب قلبك

وان قلبى مال اليكى

اه لو كنت اعرف ده من زمان

ما كنت ملكته ف اديكى

اه لو كنت اعرف ان قلبى

زى لعبه ما بين اديكى

صدقينى كنت انا

اللى قلبت الميزان

كنت خليت اللى كان

من قبل ما يكون بين اديكى

صدقينى لو كان حبك ليا صادق

لو كان حبك ليا جد

كنتى لبيتى اللى عايزه

ولا كان يهمك أى حد

بس انتى خايفه من ده وده

وبعتينى علشان كده

انا عفيتك من اتفاق

كان ف يوم حصل بينا

وانتى حره:انتى حره:انتى حره

وافهمينى لو كنتى مره بتفهمينى

لو كنتى عايزه ترجعيلى

انتى عارفه اللى يراضينى

وانتى فاهمه انا قصدى ايه

لو كنتى فعلا بتفهمينى

صدقينى انا قلبى حبك

قلبى فاكرك

قلبى عمره ما كان ناسيكى

وافتكريلى كلمه حلوه

كلمه دايما فى قلبى ليكى


بحبك000بحبك000بحبك

========
مع تحياتى

محمود السخيلى

s@meh_415

12/3/2006

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.